Ar fi trebuit sa scriu ca compania Panovia a facut zece ani de existenta pe piata de patiserie congelata, insa brandul Morarita din portofoliul lor este pentru mine un nume mai puternic decat al companiei. Imi amintesc ca mi-a placut ambalajul recreat acum cativa ani si parca am cumparat si mai mult de-atunci foietaj de-al lor. De altfel, noul slogan creat cu ocazia celor zece ani pe piata este “Patiserie gustata de romani”.

La ceas aniversar insa am primit un comunicat care m-a informat mai mult si informez si eu mai departe: in segmentul de retail compania Panovia are brandurile Morarita si Ema si cateva marci private label.  In segmentul profesional compania “ataca” segmentele patiserie, vienoserie, brutarie si Tailormade, adica proiecte speciale pentru clienti.

Panovia este un producător roman care a contribuit la formarea pietei de patiserie congelata locala, investitiile realizate in cei 10 ani de activitate reflectandu-se intr-o crestere constanta a cifrei de afaceri. Astfel, in 2014, aceasta a fost de peste 4,7 milioane de euro, in crestere cu 40% fata de anul 2013, iar pentru anul 2015, compania estimeaza o marire cu 15%.

Pacat insa ca pagina de Facebook a companiei nu este la fel de activa ca cea a concurentilor de la Bella spre exemplu, site-ul este minimal si nu gasesti nicaieri nici macar un video sau o reteta cu poze superbe.