În plus, la femeile care au consumat iaurt probiotic (Activia) timp de 4 săptămâni, s-a constatat o îmbunătățire a activității cerebrale concretizată într-o reactivitate mai redusă la stimuli emoţionali negativi.

Pornind de la aceste informatii, cei de Activia lansează in 2015 o campanie integrată de comunicare, cu o nouă provocare: introducerea sau revenirea la obiceiuri alimentare sănătoase, între care şi consumul zilnic de Activia, timp de 14 zile. Consumatoarele sunt invitate să își împărtășească experiența acestei schimbări, iar, dacă nu sunt mulțumite de rezultat, Danone returnează contravaloarea iaurturilor consumate.

Campania Activia de promovare a obiceiurilor sănătoase, între care consumul de iaurt Activia, se derulează în perioada 15 ianuarie-15 martie 2015. Mai multe detalii despre campanie sunt disponibile pe www.activia.ro, platforma pe care Activia oferă sfaturi zilnice pentru o alimentație sănătoasă și stare de bine, articole explicative, test de profil de stil de viață, recomandări de la medici renumiți, dar și de la consumatori obișnuiți.

Despre iaurtul probiotic Activia cred ca ar trebui sa mai stiti ca conține fermentul Bifidus Actiregularis, care a fost selectat în urmă cu aproximativ 30 de ani dintr-un produs lactat tradiţional şi este utilizat exclusiv de Danone. Numeroasele studii clinice au demonstrat în mod repetat că bacteriile Bifidus Actiregularis reușesc să traverseze bariera gastrică acidă și ajung vii în flora intestinală, în cantități mari. Fiecare pahar de Activia conține mai mult de 4 miliarde de fermenți Bifidus Actiregularis, în plus față de fermenții obișnuiți din iaurt. Toți acești fermenți activi din iaurt contribuie la menținerea sau refacerea florei intestinale, al cărei echilibru este extrem de important pentru sănătatea organismului.

Pentru jurnalistii prezenti la eveniment Activia a pregatit in photoshop si o surpriza vizuala. Va las sa va amuzati cu poza din imagine…

Oana Grecea - Activia