Permiteți-mi să vă dezvălui câteva dintre chinurile unui site mic de a se face mare. Ce păcat că visăm mai repede decât se pot pune în practică unele lucruri și că, de cele mai multe ori, uităm de unde am plecat.

Aici mă refer acum la furnizorii care ne ignoră pentru că suntem mici, pentru că nu avem (încă) vânzări prea mari pentru a ne da un discount bun, care uneori refuză pur și simplu să lucreze cu noi preferând un retailer mai mare celui mai mic.

Nu vreau să dau nume, cel puțin deocamdată, dar tare mi-ar place să vă pot spune cândva cum am ajuns să tratăm cu greii din domeniu de unde la început nici măcar nu ne răspundeau la mailuri. A, apropos, asta este o altă chestie care mă enervează la culme. Să nu răspunzi la mail! Nici măcar cu nu vrem să colaborăm, nici măcar cu nu ne interesează, orice, ceva… E dureros ca alții să-și bată joc de timpul tău, să uite (poate) că și ei au fost la început așa. Uneori mă întreb dacă toate afacerile sunt cinstite, dacă oamenii din spatele lor au început așa, fără prea mulți bani sau au beneficiat de vreo moștenire și au putut băga bani în volum de marfă. Pentru că ne-am dorit și noi să fim furnizori exclusivi pentru câteva produse din afara țării, pe care le apreciem foarte mult și pe care le-am văzut folosite mult în rețetele video pe care le urmărim, însă (în primul rând au răspuns la mail!) ne-au spus că trebuie investiți nițte bani în stoc de marfă sau în popularizarea brandului și atunci am renunțat de bună voie..

În România, comercianții mici, de tip magazin online cu produse diverse (fiecare cu nișa în care crede) nu prea au cum să vândă orice își doresc și găsesc poate și în România.

………………………………….